Turizmi ne greqi . Lugina e Rodit e cila pret me mijra flutura

Lugina e Rodosit që pret mijëra  flutura (FOTO dhe VIDEO) shtyp linkun poshte per te pare videon

 http://beklerotube.blogspot.it/2015/10/butterfly-valley-rodi-greece.html



fluturat ne  luginën petaloudes 
Ndër mesin e bukurive te peizazhit qe ofron  ishulli grek i Rodosit është edhe Lugina Petaloudes, apo Lugina e fluturave, ku çdo vit, pas sezonit të shirave, mijëra flutura pushojne në gjethet dhe trungjet e pemëve te quatura qelibar.


10 plazhet më të bukura të Kretës



Nëse jeni duke programuar një pushim per në Kretë, mos harroni që të planifikoni një intenerar që do t'ju ofroje mundesine qe të zbuloni plazhet e saj më të bukura. Kreta është plot me plazhe të gjera me rërë të bardhë ose të artë, me ujë kristal  te qartë,e te ngrohtë .


Ishujt grekë Cyclades



Cilat janë ishujt më të bukur të Greqisë? Santorini, Mykonos dhe Kos janë ndër ishujt më të njohur grekë nga turistët dhe per nga destinacioni në rritje i numërit  të udhëtarëve gjatë pushimeve verore në dekadën e fundit.

 Meteorët e Greqisë  manastiret e varur  mbi shkëmbinj,prone e Uneskos



Natyre dhe gjendje shpirtërore. Është  ajo që  po kërkonin murgjit ortodoksë, kur ata u vendosën në qytetin (lokalitetin) e Meteoras, në Greqinë veriore, pranë qytetit të Kalambakas.Nder karakteristikat e saj ju do te shikoni kolonat e larta te ngritura ne lartesine  e qiellit, kullat natyrore shkëmbore te varura në ajër, kanë bërë qe manastiret e tyre te, quhen "meteor", duke krijuar qendrën më të rëndësishme të Kishës Ortodokse, sot e 'e deklaruar  Trashëgimi Botërore e UNESCOs.









loading...